BMW 2 sērija 2014 vs BMW 3 sērija 2001
| Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
|---|---|---|---|
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 245 ZS | 143 ZS | |
| Griezes moments: | 350 NM | 200 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.8 sekundes | 9.3 sekundes | |
|
BMW 2 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 2 sērija dzinēja jauda ir par 102 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 150 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai BMW 2 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 7.2 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 9.2 l/100km | 8.4 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 2 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 2 sērija var ietaupīt 90 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 2 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 63 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 870 km kombinētajā ciklā | |
| 960 km ārpus pilsētas | 1140 km ārpus pilsētas | ||
| 560 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
| BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 380'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 6 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 2 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
| BMW 2 sērija 2014 2.0 dzinējs: Līdz 2015. gadam ražotajiem dzinējiem mēdza būt problēmas ar dzinēja ķēdes vadotnēm, kas ar laiku tika novērstas. Vēl problēmas šim dzinējam mēdz sagādāt eļļas sūkņa ražība un tā ... Vairāk par BMW 2 sērija 2014 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.43 m | 4.26 m | |
| Platums: | 1.77 m | 1.75 m | |
| Augstums: | 1.42 m | 1.41 m | |
|
BMW 2 sērija ir lielāks. BMW 2 sērija ir par 17 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 2 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 390 litri | 310 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1100 litri | |
|
BMW 2 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 2 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10 metri | |
| BMW 2 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar BMW 2 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
| Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`895 | 1`800 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
| Vidējā cena (€): | 15 600 | 2400 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 2 sērija ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
