BMW 2 sērija 2015 vs Mazda 3 2013
Virsbūve: | Kabriolets | Sedans | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 11.6 sekundes | |
BMW 2 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 2 sērija dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 70 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai BMW 2 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 5.8 | |
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 51 litri | |
680 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 2 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 140 mm | 155 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 3 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 3 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X1, BMW 4 sērija | Izmantots arī Mazda 2 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 2 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 2 sērija 2015 1.5 dzinējs: BMW B38 ir trīscilindru benzīna dzinējs, kas radīts 2013. gadā ar uzsvaru uz degvielas ekonomiju un zemu izmešu līmeni. Neskatoties uz pozitīvām atsauksmēm, šim motoram ir vairāki raksturīgi ... Vairāk par BMW 2 sērija 2015 1.5 dzinējs Mazda 3 2013 1.5 dzinējs: Dzinējs mēdz pastiprināti patērēt eļļu, tas prasa kvalitatīvas degvielas lietošanu, pretējā gadījumā jārēķinās ar sprauslu un aizdedzes sistēmas bojājumiem. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.45 m | |
BMW 2 sērija ir mazāks. BMW 2 sērija ir par 15 cm īsāks nekā Mazda 3, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 2 sērija ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 280 litri | 408 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
335 litri | nav datu | |
Mazda 3 ir vairāk vietas bagāžai. BMW 2 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 128 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.6 metri | |
BMW 2 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Pilna masa (kg): | 1`985 | 1`835 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 2 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 85 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 26 000 | 11 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 2 sērija ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|