BMW 3 sērija 2013 vs Opel Astra 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 180 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 9.5 sekundes | |
BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 44 ZS mazāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Opel Astra. Neskatoties uz mazāku jaudu BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 7.4 | |
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 56 litri | |
810 km ar reālo patēriņu | 580 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Opel Astra) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 1 sērija | Izmantots arī Opel Insignia | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.62 m | 4.70 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.54 m | |
BMW 3 sērija ir mazāks. BMW 3 sērija ir par 7 cm īsāks nekā Opel Astra, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 11 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 495 litri | 500 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1500 litri | 1550 litri | |
BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 5 litriem mazāks nekā Opel Astra. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Astra (par 50 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.5 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Opel Astra. | |||
Pilna masa (kg): | 2`020 | 2`085 | |
Drošība: | |||
BMW 3 sērija ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos BMW 3 sērija ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 10 400 | 5600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|