BMW 3 sērija 2002 vs Volkswagen Bora 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 265 NM | 285 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 11 sekundes | |
BMW 3 sērija un Volkswagen Bora dzinēju jaudas ir vienādas, taču BMW 3 sērija griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Volkswagen Bora. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km | 5.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Bora ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Volkswagen Bora, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Volkswagen Bora. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1060 km kombinētajā ciklā | 1030 km kombinētajā ciklā | |
1280 km ārpus pilsētas | 1240 km ārpus pilsētas | ||
1030 km ar reālo patēriņu | 930 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Bora) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 5 sērija | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Audi A6, Audi A4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.48 m | 4.41 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.47 m | |
BMW 3 sērija ir par 7 cm garāks nekā Volkswagen Bora, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 435 litri | 460 litri | |
Volkswagen Bora ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem mazāks nekā Volkswagen Bora. Tas varētu liecināt, ka BMW 3 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 11 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Volkswagen Bora, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`980 | 1`880 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2400 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.9/10 | 8.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Volkswagen Bora ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|