BMW 3 sērija 1988 vs Opel Vectra 1995
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 99 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 141 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14 sekundes | 14.5 sekundes | |
BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Opel Vectra, savukārt griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Opel Vectra. Neskatoties uz mazāku jaudu BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.7 | 9.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Opel Vectra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 75 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 630 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
790 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Opel Vectra) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Opel Astra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Vectra varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.48 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.38 m | 1.43 m | |
BMW 3 sērija ir mazāks. BMW 3 sērija ir par 16 cm īsāks nekā Opel Vectra, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 425 litri | 480 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
425 litri | 790 litri | |
Opel Vectra ir vairāk vietas bagāžai. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 55 litriem mazāks nekā Opel Vectra. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Vectra (par 365 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.6 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Opel Vectra, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`565 | 1`745 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 4400 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Opel Vectra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|