BMW 3 sērija 2001 vs Chrysler Neon 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 133 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 177 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 12.8 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Chrysler Neon, savukārt griezes moments ir par 23 NM lielāks nekā Chrysler Neon. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 8.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 10.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Chrysler Neon, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 240 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem mazāks nekā Chrysler Neon. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 47 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 530 km kombinētajā ciklā | |
1140 km ārpus pilsētas | 670 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 440 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Chrysler Neon) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Chrysler Stratus, Dodge Neon | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Chrysler Neon varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.39 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.42 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 3 sērija ir par 8 cm garāks nekā Chrysler Neon, par 3 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | 370 litri | |
BMW 3 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 70 litriem lielāks nekā Chrysler Neon. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.8 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Chrysler Neon, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`820 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2800 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Chrysler Neon ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|