BMW 3 sērija 2001 vs Volkswagen Bora 2000
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 192 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 245 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 8.9 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 42 ZS lielāka nekā Volkswagen Bora, savukārt griezes moments ir par 35 NM lielāks nekā Volkswagen Bora. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 | 7.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.4 l/100km | 9.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Bora ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Volkswagen Bora, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Volkswagen Bora. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Bora) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X3, BMW Z4 | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Audi A4, Skoda Octavia, Audi A3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volkswagen Bora varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.45 m | |
BMW 3 sērija ir par 9 cm garāks nekā Volkswagen Bora, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | 455 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 785 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem mazāks nekā Volkswagen Bora. Tas varētu liecināt, ka BMW 3 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 11 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Volkswagen Bora, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`955 | 1`790 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.9/10 | 8.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Volkswagen Bora ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|