BMW 3 sērija 2015 vs BMW 4 sērija 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 190 ZS | 184 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.3 sekundes | 7.5 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 6 ZS lielāka nekā BMW 4 sērija, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā BMW 4 sērija. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 4.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 6.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā BMW 4 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā BMW 4 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 57 litri | 57 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1210 km kombinētajā ciklā | 1230 km kombinētajā ciklā | |
1350 km ārpus pilsētas | 1390 km ārpus pilsētas | ||
910 km ar reālo patēriņu | 900 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
BMW 3 sērija ir 4x4: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Klīrenss: | 145 mm | 130 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa BMW 3 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW 2 sērija | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 4 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 3 sērija 2015 2.0 dzinējs: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes ... Vairāk par BMW 3 sērija 2015 2.0 dzinējs BMW 4 sērija 2013 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. ... Vairāk par BMW 4 sērija 2013 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.39 m | |
BMW 3 sērija ir mazāks, bet nedaudz augstāks. BMW 3 sērija un BMW 4 sērija garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 480 litri | 481 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1300 litri | |
BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 1 litriem mazāks nekā BMW 4 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.7 metri | 11.3 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā BMW 4 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 2`110 | 2`085 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 22 400 | 19 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
BMW 4 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|