LatviešuEnglishEspañol

BMW 3 sērija 1993 vs Mazda 323 1989

 
BMW 3 sērija
1993 - 1999
Mazda 323
1989 - 1995
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 102 ZS90 ZS
Griezes moments: 150 NM135 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12 sekundes10.3 sekundes
BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 12 ZS lielāka nekā Mazda 323, savukārt griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Mazda 323. Neskatoties uz lielāku jaudu BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.77.4
Reālais degvielas patēriņš: 8.0 l/100km7.8 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mazda 323, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Mazda 323.
Degvielas bākas tilpums: 52 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 670 km kombinētajā ciklā740 km kombinētajā ciklā
650 km ar reālo patēriņu700 km ar reālo patēriņu
Mazda 323 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 323) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km390'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 9 gadi5 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots arī Mazda MX-3
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.21 m4.26 m
Platums: 1.70 m1.68 m
Augstums: 1.39 m1.34 m
BMW 3 sērija ir par 5 cm īsāks nekā Mazda 323, par 2 cm platāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 5 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 325 litrinav datu
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1030 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 10 metri9.8 metri
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Mazda 323.
Pilna masa (kg): 1`6351`550
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zema

virs vidējās
Mazda 323 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 323, attiecīgi Mazda 323 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 20001000
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 7.3/10 7.8/10
Priekšrocības un trūkumi: BMW 3 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • lielāks dzinēja resurss
Mazda 323 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]