BMW 3 sērija 1999 vs Ford Cougar 1998
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.8 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 193 ZS | 170 ZS | |
| Griezes moments: | 280 NM | 220 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 7 sekundes | 8.6 sekundes | |
|
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 23 ZS lielāka nekā Ford Cougar, savukārt griezes moments ir par 60 NM lielāks nekā Ford Cougar. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 9.5 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 9.8 l/100km | 10.9 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Ford Cougar, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Ford Cougar. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 60 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 690 km kombinētajā ciklā | 630 km kombinētajā ciklā | |
| 900 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
| 640 km ar reālo patēriņu | 550 km ar reālo patēriņu | ||
| BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Ford Cougar) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 5 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 7 sērija, BMW Z3 | Izmantots arī Ford Mondeo | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.49 m | 4.70 m | |
| Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
| Augstums: | 1.37 m | 1.32 m | |
|
BMW 3 sērija ir mazāks, bet augstāks. BMW 3 sērija ir par 21 cm īsāks nekā Ford Cougar, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 5 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | 430 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 930 litri | |
| BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā Ford Cougar. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.9 metri | |
| BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Ford Cougar, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`895 | 1`825 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 3400 | 1600 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Ford Cougar ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
