BMW 3 sērija 2003 vs Mazda RX-8 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.3 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (BMW 3 sērija) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Mazda RX-8) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 192 ZS | |
Griezes moments: | 330 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | 7.2 sekundes | |
Mazda RX-8 ir dinamiskāka braukšana. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 42 ZS mazāka nekā Mazda RX-8, taču griezes moments ir par 110 NM lielāks nekā Mazda RX-8. Mazākas jaudas dēļ BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 10.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 13.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5.1 litriem mazāks nekā Mazda RX-8, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 765 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 6.6 litriem mazāks nekā Mazda RX-8. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1100 km kombinētajā ciklā | 560 km kombinētajā ciklā | |
1400 km ārpus pilsētas | 730 km ārpus pilsētas | ||
980 km ar reālo patēriņu | 460 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 160'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW X3 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda RX-8 2003 1.3 dzinējs: Šis rotordzinējs ir visnotaļ specifisks un kaprīzs. Tas būs piemērots īstam entuziastam, kurš ir gatavs samierināties gan ar lielu degvielas un eļļas patēriņu, gan salīdzinoši biežiem ... Vairāk par Mazda RX-8 2003 1.3 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.34 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 3 sērija ir par 6 cm garāks nekā Mazda RX-8, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | 290 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 290 litri | |
BMW 3 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 120 litriem lielāks nekā Mazda RX-8. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.6 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Mazda RX-8, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`915 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4800 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Mazda RX-8 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|