BMW 3 sērija 2007 vs Mazda RX-8 2008
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
| Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 170 ZS | 232 ZS | |
| Griezes moments: | 210 NM | 216 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | 6.4 sekundes | |
| Mazda RX-8 ir dinamiskāka braukšana. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 62 ZS mazāka nekā Mazda RX-8, savukārt griezes moments ir par 6 NM mazāks nekā Mazda RX-8. Mazākas jaudas dēļ BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm vēlāk. | |||
| Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 12.7 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 13.1 l/100km | |
| Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 6.3 litriem mazāks nekā Mazda RX-8, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 945 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.1 litriem mazāks nekā Mazda RX-8. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 61 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 980 km kombinētajā ciklā | 480 km kombinētajā ciklā | |
| 1260 km ārpus pilsētas | 570 km ārpus pilsētas | ||
| 700 km ar reālo patēriņu | 460 km ar reālo patēriņu | ||
| BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
| Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 160'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 9 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| BMW 3 sērija 2007 2.0 dzinējs: BMW N43 dzinējs balstīts uz vieglmetāla bloku ar divām sadales vārpstām un 16 vārstiem. Degvielas padeves sistēmā izmantoti divi sūkņi – viens tvertnē pārpumpē degvielu un pievada to augstspiediena sūknim, kas tālāk paaugstina spiedienu līdz 200 bar. Sistēmai nav smalkās attīrīšanas filtra, ...  Vairāk par BMW 3 sērija 2007 2.0 dzinējs Mazda RX-8 2008 1.3 dzinējs: Šis rotordzinējs ir visnotaļ specifisks un kaprīzs. Tas būs piemērots īstam entuziastam, kurš ir gatavs samierināties gan ar lielu degvielas un eļļas patēriņu, gan salīdzinoši biežiem ... Vairāk par Mazda RX-8 2008 1.3 dzinējs | |||
| Izmēri | |||
| Garums: | 4.58 m | 4.46 m | |
| Platums: | 1.78 m | 1.77 m | |
| Augstums: | 1.40 m | 1.34 m | |
| BMW 3 sērija ir lielāks. BMW 3 sērija ir par 12 cm garāks nekā Mazda RX-8, par 1 cm platāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 6 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | 215 litri | |
| BMW 3 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 225 litriem lielāks nekā Mazda RX-8. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
| BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda RX-8, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`840 | 1`732 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 7200 | 3800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: | BMW 3 sērija ir 
 | Mazda RX-8 ir 
 | |
| 
            Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
         | |||
