BMW 4 sērija 2013 vs Chevrolet Malibu 2011
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
Pārnesumu kārba: | Manuālā/Automāts | Manuālā/Automāts | |
---|---|---|---|
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) / Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
BMW 4 sērija ir pieejams ar aizmugurējo riteņu piedziņu un visu četru riteņu (4x4) piedziņu, savukārt Chevrolet Malibu var būt aprīkots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu. | |||
Motori: | 2.0 - 3.0 (benzīns, dīzelis) | 2.4 (benzīns) | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 - 326 ZS | 167 ZS | |
Griezes moments: | 270 - 630 NM | 225 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 4.8 - 9.2 sekundes | 9.5 - 10.2 sekundes | |
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 - 8.3 | 7.8 - 8.0 | |
BMW 4 sērija benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 0.9 litriem mazāks nekā Chevrolet Malibu. Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju! | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.87 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.47 m | |
BMW 4 sērija ir mazāks. BMW 4 sērija ir par 23 cm īsāks nekā Chevrolet Malibu, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 4 sērija ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | 545 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1300 litri | nav datu | |
Chevrolet Malibu ir vairāk vietas bagāžai. BMW 4 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 64 litriem mazāks nekā Chevrolet Malibu. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | ~ 2`136 | ~ 1`539 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 21 000 | 7200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 4 sērija ir
|
Chevrolet Malibu ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|