BMW 4 sērija 2013 vs Nissan Almera 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 102 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.7 sekundes | 10.9 sekundes | |
BMW 4 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 4 sērija dzinēja jauda ir par 82 ZS lielāka nekā Nissan Almera, savukārt griezes moments ir par 235 NM lielāks nekā Nissan Almera. Pateicoties lielākai jaudai BMW 4 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 7.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 4 sērija ir labāka izvēle. BMW 4 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.5 litriem mazāks nekā Nissan Almera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 4 sērija var ietaupīt 375 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 57 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1210 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
1390 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
BMW 4 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Nissan Almera) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 4 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 130 mm | 160 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Nissan Almera var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Nissan Almera modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 26 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Renault Megane, Dacia Duster, Dacia Logan, Renault Kangoo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 4 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
BMW 4 sērija 2013 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. ... Vairāk par BMW 4 sērija 2013 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.66 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.52 m | |
BMW 4 sērija ir par 2 cm īsāks nekā Nissan Almera, par 13 cm platāks, savukārt augstumā BMW 4 sērija ir par 13 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | 500 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1300 litri | nav datu | |
BMW 4 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 19 litriem mazāks nekā Nissan Almera. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.4 metri | |
BMW 4 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Nissan Almera. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`070 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 18 800 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 4 sērija ir
|
Nissan Almera ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|