BMW 6 sērija 2004 vs Mazda RX-8 2003
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 258 ZS | 192 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.7 sekundes | 7.2 sekundes | |
BMW 6 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 6 sērija dzinēja jauda ir par 66 ZS lielāka nekā Mazda RX-8, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā Mazda RX-8. Pateicoties lielākai jaudai BMW 6 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 | 10.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.1 l/100km | 13.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 6 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 6 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Mazda RX-8, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 6 sērija var ietaupīt 195 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 6 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem mazāks nekā Mazda RX-8. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 560 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 730 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 460 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 6 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 160'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 6 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW 1 sērija | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 6 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 6 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
BMW 6 sērija 2004 3.0 dzinējs: BMW N52 dzinējs ir pirmais ar ūdens dzesēšanu, kura cilindru blokam tika izmantota magnija un alumīnija sakausējuma kompozītā konstrukcija. Tas tika iekļauts "Ward’s AutoWorld" desmit labāko dzinēju sarakstā 2006. un 2007. gadā. Lai gan dzinējam ir daudz ... Vairāk par BMW 6 sērija 2004 3.0 dzinējs Mazda RX-8 2003 1.3 dzinējs: Šis rotordzinējs ir visnotaļ specifisks un kaprīzs. Tas būs piemērots īstam entuziastam, kurš ir gatavs samierināties gan ar lielu degvielas un eļļas patēriņu, gan salīdzinoši biežiem ... Vairāk par Mazda RX-8 2003 1.3 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.82 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.34 m | |
BMW 6 sērija ir lielāks. BMW 6 sērija ir par 39 cm garāks nekā Mazda RX-8, par 9 cm platāks, savukārt augstumā BMW 6 sērija ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 290 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 290 litri | |
BMW 6 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 6 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 160 litriem lielāks nekā Mazda RX-8. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.6 metri | |
BMW 6 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Mazda RX-8, tas nozīmē, ka ar BMW 6 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`960 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 9000 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 6 sērija ir
|
Mazda RX-8 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|