BMW 6 sērija 2011 vs Mercedes SL 2012
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 320 ZS | 335 ZS | |
| Griezes moments: | 450 NM | 480 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.7 sekundes | 5.2 sekundes | |
| 
Mercedes SL ir dinamiskāka braukšana. BMW 6 sērija dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Mercedes SL, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Mercedes SL. Mazākas jaudas dēļ BMW 6 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk.  | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 7.7 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km | 12.9 l/100km | |
| 
Degvielas patēriņa ziņā BMW 6 sērija ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 6 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Mercedes SL, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 6 sērija var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 6 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.5 litriem mazāks nekā Mercedes SL.  | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 65 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
| 1120 km ārpus pilsētas | 1040 km ārpus pilsētas | ||
| 740 km ar reālo patēriņu | 500 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
| Klīrenss: | 123 mm | 96 mm | |
| Dēļ augstāka klīrensa BMW 6 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim BMW 6 sērija modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. Izvēlieties vienu no četri BMW 6 sērija 2011 versijām ar 4x4 piedziņu, ja jums ir aktuāla caurgājība. | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 350'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 15 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 7 sērija, BMW 1 sērija, BMW 2 sērija | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mercedes E klase, Mercedes ML, Mercedes GLE | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes SL varētu būt labāka izvēle. | |||
| BMW 6 sērija 2011 3.0 dzinējs: Lietojot nekvalitatīvu eļļu šim dzinējam ļoti ātri veidojas uzdegums, kā rezultātā tiek bojāti hidrokompensatori, Vanos un Valvetronic sistēmas. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.89 m | 4.62 m | |
| Platums: | 1.89 m | 1.88 m | |
| Augstums: | 1.37 m | 1.32 m | |
| 
BMW 6 sērija ir lielāks. BMW 6 sērija ir par 27 cm garāks nekā Mercedes SL, par 2 cm platāks, savukārt augstumā BMW 6 sērija ir par 5 cm augstāks.  | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 241 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus  | 
350 litri | 381 litri | |
| BMW 6 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 59 litriem lielāks nekā Mercedes SL. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mercedes SL (par 31 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.7 metri | 11 metri | |
| BMW 6 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Mercedes SL, tas nozīmē, ka ar BMW 6 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`290 | 2`110 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 21 200 | 23 000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: | 
BMW 6 sērija ir    
    
  | 
Mercedes SL ir    
    
  | |
| 
         
            Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
         
     | 
|||
