BMW 6 sērija 2007 vs Volkswagen EOS 2006
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 286 ZS | 140 ZS | |
| Griezes moments: | 580 NM | 320 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.6 sekundes | 10.4 sekundes | |
|
BMW 6 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 6 sērija dzinēja jauda ir par 146 ZS lielāka nekā Volkswagen EOS, savukārt griezes moments ir par 260 NM lielāks nekā Volkswagen EOS. Pateicoties lielākai jaudai BMW 6 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 6.1 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km | 6.2 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen EOS ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 6 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Volkswagen EOS, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 6 sērija var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 6 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.6 litriem lielāks nekā Volkswagen EOS. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 970 km kombinētajā ciklā | 900 km kombinētajā ciklā | |
| 1200 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
| 790 km ar reālo patēriņu | 880 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen EOS) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 6 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
| BMW 6 sērija 2007 3.0 dzinējs: BMW M57 dzinējs tiek uzskatīts par vienu no labākajiem Vācijā ražotajiem agregātiem. Šis sešcilindru rindas motors tiek slavēts par uzticamību, un automobiļi ar šo dzinēju bieži vien tiek pārdoti ātrāk ... Vairāk par BMW 6 sērija 2007 3.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.82 m | 4.41 m | |
| Platums: | 1.86 m | 1.79 m | |
| Augstums: | 1.37 m | 1.44 m | |
|
BMW 6 sērija ir lielāks, bet zemāks. BMW 6 sērija ir par 41 cm garāks nekā Volkswagen EOS, par 7 cm platāks, savukārt augstumā BMW 6 sērija ir par 7 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 205 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 380 litri | |
|
BMW 6 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 6 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 95 litriem lielāks nekā Volkswagen EOS. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.9 metri | |
| BMW 6 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Volkswagen EOS, tas nozīmē, ka ar BMW 6 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
| Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`260 | 2`010 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
| Vidējā cena (€): | 12 000 | 4400 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 6 sērija ir
|
Volkswagen EOS ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
