BMW X1 2015 vs Subaru XV 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 196 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 10.7 sekundes | |
BMW X1 ir dinamiskāks braukšanā. BMW X1 dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Subaru XV, taču griezes moments ir par 24 NM lielāks nekā Subaru XV. Neskatoties uz mazāku jaudu BMW X1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 6.6 | |
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 60 litri | |
680 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 183 mm | 220 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Subaru XV var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW 2 sērija, BMW 4 sērija | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Subaru Forester, Subaru Impreza, Subaru Legacy | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW X1 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
BMW X1 2015 1.5 dzinējs: BMW B38 ir trīscilindru benzīna dzinējs, kas radīts 2013. gadā ar uzsvaru uz degvielas ekonomiju un zemu izmešu līmeni. Neskatoties uz pozitīvām atsauksmēm, šim motoram ir vairāki raksturīgi ... Vairāk par BMW X1 2015 1.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.44 m | 4.45 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.57 m | |
BMW X1 ir par 1 cm īsāks nekā Subaru XV, par 4 cm platāks, savukārt augstumā BMW X1 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 380 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1550 litri | 1270 litri | |
BMW X1 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, BMW X1 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 125 litriem lielāks nekā Subaru XV. Iespējams, Subaru XV vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW X1 (par 280 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.6 metri | |
BMW X1 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Subaru XV, tas nozīmē, ka ar BMW X1 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`005 | nav datu | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Subaru XV ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 16 200 | 14 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X1 ir
|
Subaru XV ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|