BMW X1 2015 vs Peugeot 3008 2016
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 190 ZS | 180 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.6 sekundes | 8.9 sekundes | |
BMW X1 ir dinamiskāks braukšanā. BMW X1 dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Peugeot 3008, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Pateicoties lielākai jaudai BMW X1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 4.8 | |
BMW X1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW X1 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1240 km kombinētajā ciklā | 1080 km kombinētajā ciklā | |
1380 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
BMW X1 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Priekšpiedziņa (FWD) | |
BMW X1 ir 4x4: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Klīrenss: | 183 mm | 219 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Peugeot 3008 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Peugeot 3008 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 3008 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 2 sērija | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Opel Grandland, Citroen C5 Aircross | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 3008 varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW X1 2015 2.0 dzinējs: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes ... Vairāk par BMW X1 2015 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.44 m | 4.45 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.62 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW X1 un Peugeot 3008 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1550 litri | 1482 litri | |
BMW X1 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW X1 (par 68 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.7 metri | |
BMW X1 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Peugeot 3008, tas nozīmē, ka ar BMW X1 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`145 | 2`090 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 16 200 | 13 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X1 ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|