BMW X3 2021 vs Porsche Cayenne 2014
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 190 ZS | 245 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 550 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 7.3 sekundes | |
Porsche Cayenne ir dinamiskāka braukšana. BMW X3 dzinēja jauda ir par 55 ZS mazāka nekā Porsche Cayenne, savukārt griezes moments ir par 150 NM mazāks nekā Porsche Cayenne. Mazākas jaudas dēļ BMW X3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 6.8 | |
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 85 litri | |
1060 km ar reālo patēriņu | 900 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 204 mm | 215 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Porsche Cayenne var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
BMW X3 2021 2.0 dzinējs: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes ... Vairāk par BMW X3 2021 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.71 m | 4.86 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.94 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.71 m | |
BMW X3 ir mazāks. BMW X3 ir par 14 cm īsāks nekā Porsche Cayenne, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW X3 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 550 litri | 670 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1600 litri | nav datu | |
Porsche Cayenne ir vairāk vietas bagāžai. BMW X3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 120 litriem mazāks nekā Porsche Cayenne. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`500 | 2`840 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 41 600 | 29 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X3 ir
|
Porsche Cayenne ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|