BMW X3 2006 vs Mitsubishi Outlander 2003
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 218 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 213 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes | 11.2 sekundes | |
BMW X3 ir dinamiskāks braukšanā. BMW X3 dzinēja jauda ir par 58 ZS lielāka nekā Mitsubishi Outlander, savukārt griezes moments ir par 37 NM lielāks nekā Mitsubishi Outlander. Pateicoties lielākai jaudai BMW X3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 | 10.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.9 l/100km | 10.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mitsubishi Outlander ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas BMW X3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mitsubishi Outlander, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW X3 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW X3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Mitsubishi Outlander. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 67 litri | 59 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 580 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 730 km ārpus pilsētas | ||
560 km ar reālo patēriņu | 540 km ar reālo patēriņu | ||
BMW X3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mitsubishi Outlander dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 22 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW Z4 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mitsubishi Galant, Mitsubishi Grandis, Mitsubishi Eclipse | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mitsubishi Outlander varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW X3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
BMW X3 2006 2.5 dzinējs: Šim dzinējam vārstu blīvslēgi un kartera ventilācijas vārsta membrāna mēdz iziet no ierindas jau pēc 80 – 100 tūkstošu nobraukuma, kā rezultātā sākas palielināts eļļas patēriņš. ... Vairāk par BMW X3 2006 2.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.54 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.67 m | 1.62 m | |
BMW X3 ir lielāks. BMW X3 ir par 3 cm garāks nekā Mitsubishi Outlander, par 10 cm platāks, savukārt augstumā BMW X3 ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 480 litri | 402 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1560 litri | 1705 litri | |
BMW X3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 78 litriem lielāks nekā Mitsubishi Outlander. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mitsubishi Outlander (par 145 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 11.4 metri | |
BMW X3 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Mitsubishi Outlander, tas nozīmē, ka ar BMW X3 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`300 | 2`070 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5800 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X3 ir
|
Mitsubishi Outlander ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|