BMW X7 2018 vs Land Rover Range Rover 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 340 ZS | 249 ZS | |
Griezes moments: | 700 NM | 500 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.1 sekundes | 7.9 sekundes | |
BMW X7 ir dinamiskāks braukšanā. BMW X7 dzinēja jauda ir par 91 ZS lielāka nekā Land Rover Range Rover, savukārt griezes moments ir par 200 NM lielāks nekā Land Rover Range Rover. Pateicoties lielākai jaudai BMW X7 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 6.9 | |
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 86 litri | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.15 m | 5.00 m | |
Platums: | 2.00 m | 2.07 m | |
Augstums: | 1.81 m | 1.87 m | |
BMW X7 ir par 15 cm garāks nekā Land Rover Range Rover, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW X7 ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 326 litri | 639 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2120 litri | nav datu | |
Land Rover Range Rover ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW X7 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 313 litriem mazāks nekā Land Rover Range Rover. Tas varētu liecināt, ka BMW X7 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 13 metri | 12.3 metri | |
BMW X7 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Land Rover Range Rover, tas nozīmē, ka ar BMW X7 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 3`295 | 3`100 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 85 800 | 94 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X7 ir
|
Land Rover Range Rover ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|