BMW Z4 2009 vs BMW 6 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 3.0 Dīzelis | |
Benzīna (BMW Z4) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (BMW 6 sērija) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 286 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 580 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.3 sekundes | 6.6 sekundes | |
BMW 6 sērija ir dinamiskāka braukšana. BMW Z4 dzinēja jauda ir par 82 ZS mazāka nekā BMW 6 sērija, savukārt griezes moments ir par 330 NM mazāks nekā BMW 6 sērija. Mazākas jaudas dēļ BMW Z4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.3 l/100km | 8.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 6 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā BMW 6 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW Z4 var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā BMW 6 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 970 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 1200 km ārpus pilsētas | ||
590 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 6 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 6 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X3, BMW X6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 6 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW Z4 2009 2.5 dzinējs: Šim dzinējam vārstu blīvslēgi un kartera ventilācijas vārsta membrāna mēdz iziet no ierindas jau pēc 80 – 100 tūkstošu nobraukuma, kā rezultātā sākas palielināts eļļas patēriņš. ... Vairāk par BMW Z4 2009 2.5 dzinējs BMW 6 sērija 2007 3.0 dzinējs: BMW M57 dzinējs tiek uzskatīts par vienu no labākajiem Vācijā ražotajiem agregātiem. Šis sešcilindru rindas motors tiek slavēts par uzticamību, un automobiļi ar šo dzinēju bieži vien tiek pārdoti ātrāk ... Vairāk par BMW 6 sērija 2007 3.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.24 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.29 m | 1.37 m | |
BMW Z4 ir mazāks. BMW Z4 ir par 58 cm īsāks nekā BMW 6 sērija, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW Z4 ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 180 litri | 300 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
310 litri | nav datu | |
BMW 6 sērija ir vairāk vietas bagāžai. BMW Z4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 120 litriem mazāks nekā BMW 6 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11.4 metri | |
BMW Z4 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā BMW 6 sērija, tas nozīmē, ka ar BMW Z4 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`760 | 2`260 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 18 600 | 12 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW Z4 ir
|
BMW 6 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|