BMW Z4 2006 vs Alfa Romeo Spider 2003
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 150 ZS | 150 ZS | |
| Griezes moments: | 200 NM | 181 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.2 sekundes | 8.5 sekundes | |
|
BMW Z4 ir dinamiskāks braukšanā. BMW Z4 un Alfa Romeo Spider dzinēju jaudas ir vienādas, taču BMW Z4 griezes moments ir par 19 NM lielāks nekā Alfa Romeo Spider. BMW Z4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 9.2 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā BMW Z4 ir labāka izvēle. BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Alfa Romeo Spider, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW Z4 var ietaupīt 255 litrus degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 70 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
| 980 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo Spider) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW Z4) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 280'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW Z4 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 10 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 147 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.09 m | 4.30 m | |
| Platums: | 1.78 m | 1.78 m | |
| Augstums: | 1.30 m | 1.32 m | |
| BMW Z4 ir par 21 cm īsāks nekā Alfa Romeo Spider, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW Z4 ir par 2 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 240 litri | 147 litri | |
|
BMW Z4 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, BMW Z4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 93 litriem lielāks nekā Alfa Romeo Spider. Iespējams, Alfa Romeo Spider vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 11.2 metri | |
| BMW Z4 apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem mazāks nekā Alfa Romeo Spider, tas nozīmē, ka ar BMW Z4 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`520 | 1`680 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 10 400 | 6000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
BMW Z4 ir
|
Alfa Romeo Spider ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
