Chevrolet Equinox 2017 vs BMW 5 sērija 1996
| Virsbūve: | Apvidus | Sedans | |
|---|---|---|---|
| Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
| Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 173 ZS | 150 ZS | |
| Griezes moments: | 275 NM | 190 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 12 sekundes | |
| Chevrolet Equinox dzinēja jauda ir par 23 ZS lielāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 85 NM lielāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 9.9 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Chevrolet Equinox ir labāka izvēle. Chevrolet Equinox degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Chevrolet Equinox var ietaupīt 300 litrus degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 56 litri | 70 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
| 760 km ārpus pilsētas | 940 km ārpus pilsētas | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Chevrolet Equinox) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 420'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 7 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW Z3 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.65 m | 4.78 m | |
| Platums: | 1.84 m | 1.80 m | |
| Augstums: | 1.66 m | 1.44 m | |
| Chevrolet Equinox ir par 13 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Chevrolet Equinox ir par 22 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 847 litri | 460 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1798 litri | nav datu | |
|
Chevrolet Equinox ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Chevrolet Equinox bagāžas nodalījuma tilpums ir par 387 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija. Iespējams, BMW 5 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11 metri | |
| Chevrolet Equinox apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Equinox var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
| Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
| Pilna masa (kg): | nav datu | 2`010 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
| Vidējā cena (€): | nav datu | 4800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Equinox ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
