Chevrolet Orlando 2011 vs Opel Combo 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 290 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 13.4 sekundes | |
Chevrolet Orlando ir dinamiskāks braukšanā. Chevrolet Orlando dzinēja jauda ir par 58 ZS lielāka nekā Opel Combo, savukārt griezes moments ir par 70 NM lielāks nekā Opel Combo. Pateicoties lielākai jaudai Chevrolet Orlando sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 6.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Combo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chevrolet Orlando degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Opel Combo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chevrolet Orlando var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chevrolet Orlando degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Opel Combo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1060 km kombinētajā ciklā | 1150 km kombinētajā ciklā | |
1300 km ārpus pilsētas | 1270 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 370'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Chevrolet Orlando dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Chevrolet Cruze | Izmantots arī Fiat Bravo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Combo varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.39 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.85 m | |
Chevrolet Orlando ir lielāks, bet zemāks. Chevrolet Orlando ir par 26 cm garāks nekā Opel Combo, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Chevrolet Orlando ir par 21 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 5 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 458 litri | 790 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 458 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 790 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
458 litri | 3200 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Combo (par 2742 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.2 metri | |
Chevrolet Orlando apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Opel Combo. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`287 | 2`010 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Orlando ir
|
Opel Combo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|