Chevrolet Spark 2010 vs Ford KA 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Dīzelis | |
Benzīna (Chevrolet Spark) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Ford KA) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 81 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 111 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 13 sekundes | |
Chevrolet Spark ir dinamiskāks braukšanā. Chevrolet Spark dzinēja jauda ir par 6 ZS lielāka nekā Ford KA, taču griezes moments ir par 34 NM mazāks nekā Ford KA. Pateicoties lielākai jaudai Chevrolet Spark sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 4.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 4.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford KA ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chevrolet Spark degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Ford KA, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chevrolet Spark var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chevrolet Spark degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Ford KA. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 940 km ārpus pilsētas | ||
560 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Ford KA ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.64 m | 3.62 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.66 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.51 m | |
Chevrolet Spark ir par 2 cm garāks nekā Ford KA, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Chevrolet Spark ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 170 litri | 224 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 710 litri | |
Ford KA ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Chevrolet Spark bagāžas nodalījuma tilpums ir par 54 litriem mazāks nekā Ford KA. Tas varētu liecināt, ka Chevrolet Spark vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 9.3 metri | |
Chevrolet Spark apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Ford KA, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Spark var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`360 | 1`415 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Ford KA ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Ford KA, attiecīgi Ford KA kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Spark ir
|
Ford KA ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|