Chevrolet Spark 2010 vs Hyundai i10 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.1 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 81 ZS | 67 ZS | |
Griezes moments: | 111 NM | 98 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 15.6 sekundes | |
Chevrolet Spark ir dinamiskāks braukšanā. Chevrolet Spark dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Hyundai i10, savukārt griezes moments ir par 13 NM lielāks nekā Hyundai i10. Pateicoties lielākai jaudai Chevrolet Spark sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 5.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 6.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Chevrolet Spark degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Hyundai i10, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chevrolet Spark var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Chevrolet Spark degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Hyundai i10. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 790 km ārpus pilsētas | ||
560 km ar reālo patēriņu | 550 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 9 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.64 m | 3.57 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.55 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Chevrolet Spark ir par 8 cm garāks nekā Hyundai i10, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Chevrolet Spark ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 170 litri | 225 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 910 litri | |
Hyundai i10 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Chevrolet Spark bagāžas nodalījuma tilpums ir par 55 litriem mazāks nekā Hyundai i10. Tas varētu liecināt, ka Chevrolet Spark vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 9.5 metri | |
Chevrolet Spark apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Hyundai i10, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Spark var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`360 | 1`405 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Hyundai i10 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i10, attiecīgi Hyundai i10 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Spark ir
|
Hyundai i10 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|