Chevrolet Spark 2013 vs Mazda 3 2006
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 81 ZS | 84 ZS | |
Griezes moments: | 111 NM | 122 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 14.9 sekundes | |
Chevrolet Spark dzinēja jauda ir par 3 ZS mazāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 11 NM mazāks nekā Mazda 3. Neskatoties uz mazāku jaudu Chevrolet Spark sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 7.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Chevrolet Spark ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chevrolet Spark degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Chevrolet Spark var ietaupīt 240 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chevrolet Spark degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
540 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Mazda 2 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Mazda 3 2006 1.4 dzinējs: Kopumā dzinējs ir izturīgs, bet lietojot nekvalitatīvu degvielu var pastiprināti veidoties uzdegums. Mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.64 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.47 m | |
Chevrolet Spark ir mazāks, bet augstāks. Chevrolet Spark ir par 85 cm īsāks nekā Mazda 3, par 18 cm šaurāks, savukārt augstumā Chevrolet Spark ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 170 litri | 413 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
873 litri | 1285 litri | |
Mazda 3 ir vairāk vietas bagāžai. Chevrolet Spark bagāžas nodalījuma tilpums ir par 243 litriem mazāks nekā Mazda 3. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 412 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.9 metri | |
Chevrolet Spark apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Spark var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`360 | 1`715 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Chevrolet Spark ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 3 nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Chevrolet Spark, attiecīgi Chevrolet Spark kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 2800 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Spark ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|