Chevrolet Tahoe 2014 vs Ford F150 2020
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Motori: | 5.3 - 6.2 (benzīns) | 2.7 - 3.5 (benzīns, dīzelis) | |
Abi auto ir pieejami ar benzīna motoriem. Ford F150 ir pieejams arī ar dīzeļa motoru. Dīzeļdzinēji parasti nodrošina labāku degvielas patēriņa efektivitāti un lielāku griezes momentu salīdzinājumā ar citiem dzinēju tipiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 355 - 426 ZS | 250 - 450 ZS | |
Griezes moments: | 519 - 624 NM | 542 - 691 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | n/a sekundes | |
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.9 - 12.1 | 10.2 - 11.8 | |
Chevrolet Tahoe benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 0.7 litriem lielāks nekā Ford F150. Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju! | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.18 m | 5.91 m | |
Platums: | 2.04 m | 2.03 m | |
Augstums: | 1.89 m | 1.96 m | |
Chevrolet Tahoe ir par 73 cm īsāks nekā Ford F150, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Chevrolet Tahoe ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 433 litri | 1495 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2681 litri | nav datu | |
Ford F150 ir vairāk vietas bagāžai. Chevrolet Tahoe bagāžas nodalījuma tilpums ir par 1062 litriem mazāks nekā Ford F150. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | ~ 3`265 | ~ 3`321 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 61 200 | 42 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Tahoe ir
|
Ford F150 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|