Chrysler Sebring 2007 vs SAAB 9-3 2010
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 156 ZS | 175 ZS | |
| Griezes moments: | 190 NM | 265 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 10.5 sekundes | |
| Chrysler Sebring dzinēja jauda ir par 19 ZS mazāka nekā SAAB 9-3, savukārt griezes moments ir par 75 NM mazāks nekā SAAB 9-3. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 9.7 | |
| Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 59 litri | |
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
| SAAB 9-3 2010 2.0 dzinējs: B207 dzinējs tiek uzstādīts Saab automašīnās, un tā Opel ekvivalents ir Z20NET, kas izmantots Vectra C modeļos. Dzinējam ir alumīnija sakausējuma bloks ar čuguna čaulām un ķēdes piedziņas sadales sistēma bez vārstu laika regulēšanas. Īpaša iezīme ir ... Vairāk par SAAB 9-3 2010 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.85 m | 4.65 m | |
| Platums: | 1.84 m | 1.78 m | |
| Augstums: | 1.48 m | 1.44 m | |
|
Chrysler Sebring ir lielāks. Chrysler Sebring ir par 20 cm garāks nekā SAAB 9-3, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Chrysler Sebring ir par 5 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 193 litri | 235 litri | |
|
SAAB 9-3 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Chrysler Sebring bagāžas nodalījuma tilpums ir par 42 litriem mazāks nekā SAAB 9-3. Tas varētu liecināt, ka Chrysler Sebring vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 10.8 metri | |
| Chrysler Sebring apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā SAAB 9-3. | |||
| Pilna masa (kg): | nav datu | 2`040 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 3200 | 5000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Chrysler Sebring ir
|
SAAB 9-3 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
