Chrysler Sebring 2007 vs Volkswagen EOS 2006
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.7 Benzīns | 3.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 186 ZS | 250 ZS | |
Griezes moments: | 256 NM | 330 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 7.3 sekundes | |
Volkswagen EOS ir dinamiskāka braukšana. Chrysler Sebring dzinēja jauda ir par 64 ZS mazāka nekā Volkswagen EOS, savukārt griezes moments ir par 74 NM mazāks nekā Volkswagen EOS. Mazākas jaudas dēļ Chrysler Sebring sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.5 | 9.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen EOS ir labāka izvēle. Chrysler Sebring degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Volkswagen EOS, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chrysler Sebring var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 590 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 800 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.93 m | 4.41 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.44 m | |
Chrysler Sebring ir lielāks. Chrysler Sebring ir par 52 cm garāks nekā Volkswagen EOS, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Chrysler Sebring ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 193 litri | 205 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 380 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Chrysler Sebring bagāžas nodalījuma tilpums ir par 12 litriem mazāks nekā Volkswagen EOS. Tas varētu liecināt, ka Chrysler Sebring vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.13 metri | 10.9 metri | |
Chrysler Sebring apgriešanās diametrs ir par 0.23 metriem lielāks nekā Volkswagen EOS. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`175 | 2`000 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 3200 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chrysler Sebring ir
|
Volkswagen EOS ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|