Chrysler Stratus 1998 vs Peugeot 406 1999
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 131 ZS | 138 ZS | |
Griezes moments: | 174 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 11.4 sekundes | |
Chrysler Stratus dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Peugeot 406, savukārt griezes moments ir par 16 NM mazāks nekā Peugeot 406. Neskatoties uz mazāku jaudu Chrysler Stratus sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.6 | 8.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 406 ir labāka izvēle. Chrysler Stratus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Peugeot 406, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chrysler Stratus var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
760 km ārpus pilsētas | 1070 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 406 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.75 m | 4.60 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.41 m | |
Chrysler Stratus ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Chrysler Stratus ir par 15 cm garāks nekā Peugeot 406, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Chrysler Stratus ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 430 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.5 metri | |
Chrysler Stratus apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Peugeot 406, tas nozīmē, ka ar Chrysler Stratus var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 600 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Peugeot 406 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|