Chrysler Stratus 1995 vs Mercedes E klase 1999
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 3.2 Dīzelis | |
Benzīna (Chrysler Stratus) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Mercedes E klase) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 161 ZS | 197 ZS | |
Griezes moments: | 218 NM | 470 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 8.3 sekundes | |
Mercedes E klase ir dinamiskāka braukšana. Chrysler Stratus dzinēja jauda ir par 36 ZS mazāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 252 NM mazāks nekā Mercedes E klase. Mazākas jaudas dēļ Chrysler Stratus sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.7 | 7.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.8 l/100km | 8.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes E klase ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chrysler Stratus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.9 litriem lielāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chrysler Stratus var nākties iegādāties par 435 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chrysler Stratus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Mercedes E klase. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 560 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
740 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
550 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Mercedes E klase ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Chrysler Stratus) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.75 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.44 m | |
Chrysler Stratus ir par 7 cm īsāks nekā Mercedes E klase, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Chrysler Stratus ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 520 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.3 metri | |
Chrysler Stratus apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 2`160 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 600 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chrysler Stratus ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|