Chrysler Stratus 1995 vs Peugeot 406 2000
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 161 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 218 NM | 217 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 9.4 sekundes | |
Chrysler Stratus dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā Peugeot 406, savukārt griezes moments ir par 1 NM lielāks nekā Peugeot 406. Neskatoties uz lielāku jaudu Chrysler Stratus sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.7 | 8.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 406 ir labāka izvēle. Chrysler Stratus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Peugeot 406, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chrysler Stratus var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 560 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
740 km ārpus pilsētas | 1070 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 406 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.75 m | 4.60 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.41 m | |
Chrysler Stratus ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Chrysler Stratus ir par 15 cm garāks nekā Peugeot 406, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Chrysler Stratus ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 430 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.5 metri | |
Chrysler Stratus apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Peugeot 406, tas nozīmē, ka ar Chrysler Stratus var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`910 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 600 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Peugeot 406 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|