Citroen Berlingo 2018 vs Hyundai i30 2017
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 242 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 9.2 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Citroen Berlingo dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 37 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Citroen Berlingo sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km | 7.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Berlingo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen Berlingo var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Berlingo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 900 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Opel Combo, Peugeot 2008, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Kia XCeed | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen Berlingo varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Citroen Berlingo 2018 1.2 dzinējs: Tā kā zobsiksna ir ievietota eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti kloķvārpstas aksiālās nobīdes ... Vairāk par Citroen Berlingo 2018 1.2 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.40 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.92 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.84 m | 1.47 m | |
Citroen Berlingo ir par 18 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 13 cm platāks, savukārt augstumā Citroen Berlingo ir par 38 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums: | 597 litri | 602 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 597 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 602 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2126 litri | 1650 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen Berlingo (par 476 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.6 metri | |
Citroen Berlingo apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Pilna masa (kg): | 2`040 | 1`880 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Hyundai i30 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen Berlingo nopietni defekti konstatēti apmēram 120 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i30, attiecīgi Hyundai i30 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 15 600 | 11 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Berlingo ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|