Citroen Berlingo 2000 vs Volvo V40 1999
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 108 ZS | 109 ZS | |
| Griezes moments: | 147 NM | 145 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 12 sekundes | |
|
Citroen Berlingo ir dinamiskāks braukšanā. Citroen Berlingo dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Volvo V40, taču griezes moments ir par 2 NM lielāks nekā Volvo V40. Neskatoties uz mazāku jaudu Citroen Berlingo sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 8.0 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 8.4 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Citroen Berlingo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Berlingo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Volvo V40, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen Berlingo var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Berlingo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Volvo V40. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
| 880 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
| 670 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 5 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207 | Izmantots arī Volvo S40 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen Berlingo varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Citroen Berlingo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Citroen Berlingo 2000 1.6 dzinējs: Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas ... Vairāk par Citroen Berlingo 2000 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.11 m | 4.48 m | |
| Platums: | 1.72 m | 1.72 m | |
| Augstums: | 1.80 m | 1.41 m | |
| Citroen Berlingo ir par 37 cm īsāks nekā Volvo V40, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Citroen Berlingo ir par 39 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 624 litri | 471 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2800 litri | 1421 litri | |
|
Citroen Berlingo ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Citroen Berlingo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 153 litriem lielāks nekā Volvo V40. Iespējams, Volvo V40 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen Berlingo (par 1379 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.6 metri | |
| Citroen Berlingo apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Volvo V40, tas nozīmē, ka ar Citroen Berlingo var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`780 | 1`770 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
| Volvo V40 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen Berlingo nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Volvo V40, attiecīgi Volvo V40 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 1200 | 600 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Berlingo ir
|
Volvo V40 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
