Citroen C-Crosser 2007 vs Kia Sorento 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 156 ZS | 197 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 436 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 10 sekundes | |
Citroen C-Crosser dzinēja jauda ir par 41 ZS mazāka nekā Kia Sorento, savukārt griezes moments ir par 56 NM mazāks nekā Kia Sorento. Neskatoties uz mazāku jaudu Citroen C-Crosser sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 7.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 9.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C-Crosser ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C-Crosser degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Kia Sorento, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C-Crosser var ietaupīt 30 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C-Crosser degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Kia Sorento. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1120 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Kia Sorento ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 174 mm | 191 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Kia Sorento var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen C-Crosser dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mitsubishi Outlander, Peugeot 4007 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Hyundai Santa FE, Kia Carnival, Hyundai Grandeur | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Kia Sorento varētu būt labāka izvēle. | |||
Kia Sorento 2009 2.2 dzinējs: 2009. gadā Hyundai-Kia prezentēja jauno R sērijas dīzeļdzinēju paaudzi. 2.2 litru versija bija aprīkota ar čuguna bloku, alumīnija 16 vārstu cilindru galvu ar hidrauliskajiem kompensatoriem un Bosch CP4 Common Rail degvielas sistēmu ar ... Vairāk par Kia Sorento 2009 2.2 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.69 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.67 m | 1.71 m | |
Citroen C-Crosser ir mazāks. Citroen C-Crosser ir par 4 cm īsāks nekā Kia Sorento, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C-Crosser ir par 4 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 184 litri | 258 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 184 litri | 258 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 441 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1686 litri | nav datu | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Kia Sorento (par 74 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.88 metri | |
Citroen C-Crosser apgriešanās diametrs ir par 1.12 metriem lielāks nekā Kia Sorento, tas nozīmē, ka ar Citroen C-Crosser var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`410 | 2`510 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 5800 | 7000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C-Crosser ir
|
Kia Sorento ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|