Citroen C-Crosser 2007 vs Mitsubishi Outlander 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.3 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 156 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 9.8 sekundes | |
Citroen C-Crosser dzinēja jauda ir par 21 ZS mazāka nekā Mitsubishi Outlander, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mazākas jaudas dēļ Citroen C-Crosser sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 6.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 8.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mitsubishi Outlander ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C-Crosser degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Mitsubishi Outlander, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C-Crosser var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C-Crosser degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Mitsubishi Outlander. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1130 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Mitsubishi Outlander ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 174 mm | 215 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mitsubishi Outlander var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 14 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mitsubishi Outlander, Peugeot 4007 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mitsubishi L 200, Mitsubishi ASX | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mitsubishi Outlander varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen C-Crosser dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.67 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.67 m | 1.68 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Citroen C-Crosser ir par 2 cm īsāks nekā Mitsubishi Outlander, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C-Crosser ir par 1 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 5 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 184 litri | 774 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 184 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 441 litri | 774 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1686 litri | 1691 litri | |
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Mitsubishi Outlander (par 333 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mitsubishi Outlander (par 5 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.6 metri | |
Citroen C-Crosser apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā Mitsubishi Outlander, tas nozīmē, ka ar Citroen C-Crosser var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`410 | 2`170 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 6400 | 6000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Mitsubishi Outlander ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|