Citroen C1 2014 vs Hyundai i30 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 69 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 95 NM | 137 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.6 sekundes | 13.2 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Citroen C1 dzinēja jauda ir par 31 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 42 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Citroen C1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 | 6.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km | 7.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C1 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C1 var ietaupīt 270 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 1080 km ārpus pilsētas | ||
570 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 21 gadi | 19 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Yaris, Toyota Aygo, Peugeot 107, Peugeot 108 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Hyundai i20, Kia RIO | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C1 varētu būt labāka izvēle. | |||
Citroen C1 2014 1.0 dzinējs: Dzinējam bieži raksturīgas vibrācijas un apgrūtināta iedarbināšana aukstā laikā. Ķēdes mūžs nav īpaši liels. Hyundai i30 2012 1.4 dzinējs: Šis dzinējs kopumā ir uzticams. Agrīnās versijas bija aprīkotas ar masīvu izplūdes kolektoru, taču ap 2010. gadu to aizstāja ar kompaktu katalizatora kolektoru. Ja katalizators sabrūk, tā daļiņas var nonākt cilindros, izraisot ... Vairāk par Hyundai i30 2012 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.44 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.63 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.47 m | |
Citroen C1 ir mazāks. Citroen C1 ir par 86 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 15 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 196 litri | 378 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
780 litri | 1316 litri | |
Hyundai i30 ir vairāk vietas bagāžai. Citroen C1 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 182 litriem mazāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 536 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.5 metri | 10.6 metri | |
Citroen C1 apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem mazāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar Citroen C1 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`240 | 1`820 | |
Drošība: | |||
Hyundai i30 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Hyundai i30 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Hyundai i30 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C1 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i30, attiecīgi Hyundai i30 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6200 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C1 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|