Citroen C1 2014 vs Hyundai i20 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 82 ZS | 78 ZS | |
Griezes moments: | 116 NM | 119 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 12.9 sekundes | |
Citroen C1 ir dinamiskāks braukšanā. Citroen C1 dzinēja jauda ir par 4 ZS lielāka nekā Hyundai i20, taču griezes moments ir par 3 NM mazāks nekā Hyundai i20. Pateicoties lielākai jaudai Citroen C1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.3 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C1 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Hyundai i20, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C1 var ietaupīt 135 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Hyundai i20. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i20 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 2008, Opel Crossland | Izmantots arī Hyundai i10 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i20 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.47 m | 3.94 m | |
Platums: | 1.62 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.49 m | |
Citroen C1 ir mazāks. Citroen C1 ir par 47 cm īsāks nekā Hyundai i20, par 10 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C1 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 196 litri | 295 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
780 litri | 1045 litri | |
Hyundai i20 ir vairāk vietas bagāžai. Citroen C1 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 99 litriem mazāks nekā Hyundai i20. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i20 (par 265 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.4 metri | |
Citroen C1 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Hyundai i20, tas nozīmē, ka ar Citroen C1 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`240 | 1`515 | |
Drošība: | |||
Hyundai i20 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Hyundai i20 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Citroen C1 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i20 nopietni defekti konstatēti apmēram 290 procentos gadījumu biežāk nekā Citroen C1, attiecīgi Citroen C1 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6000 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C1 ir
|
Hyundai i20 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|