Citroen C3 Picasso 2013 vs Ford B-Max 2012
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 95 ZS | 100 ZS | |
| Griezes moments: | 135 NM | 170 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.4 sekundes | 13.2 sekundes | |
|
Ford B-Max ir dinamiskāka braukšana. Citroen C3 Picasso dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Ford B-Max, savukārt griezes moments ir par 35 NM mazāks nekā Ford B-Max. Mazākas jaudas dēļ Citroen C3 Picasso sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 4.9 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 6.6 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Ford B-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C3 Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Ford B-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C3 Picasso var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C3 Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Ford B-Max. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 48 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 970 km kombinētajā ciklā | |
| 1020 km ārpus pilsētas | 1140 km ārpus pilsētas | ||
| 680 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
| Ford B-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 13 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C4, Peugeot 208 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford C-Max, Ford Fiesta, Ford Tourneo | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford B-Max varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Citroen C3 Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.10 m | 4.08 m | |
| Platums: | 1.77 m | 1.75 m | |
| Augstums: | 1.63 m | 1.60 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Citroen C3 Picasso ir par 2 cm garāks nekā Ford B-Max, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C3 Picasso ir par 3 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 385 litri | 318 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1506 litri | 1386 litri | |
|
Citroen C3 Picasso ir lielāka bagāžas ietilpība. Citroen C3 Picasso bagāžas nodalījuma tilpums ir par 67 litriem lielāks nekā Ford B-Max. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C3 Picasso (par 120 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.5 metri | |
| Citroen C3 Picasso apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Ford B-Max. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`742 | 1`760 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
| Ford B-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C3 Picasso nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Ford B-Max, attiecīgi Ford B-Max kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 5000 | 5600 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C3 Picasso ir
|
Ford B-Max ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
