Citroen C3 2002 vs Fiat Punto 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 80 ZS | |
Griezes moments: | 120 NM | 114 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.2 sekundes | 11.4 sekundes | |
Fiat Punto ir dinamiskāka braukšana. Citroen C3 dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Fiat Punto, taču griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Fiat Punto. Mazākas jaudas dēļ Citroen C3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 6.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Fiat Punto ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Fiat Punto, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C3 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Fiat Punto. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 47 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 940 km ārpus pilsētas | ||
650 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Fiat Punto ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Fiat Punto dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 206, Citroen Berlingo | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Fiat Brava, Fiat Stilo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Fiat Punto dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.85 m | 3.84 m | |
Platums: | 1.67 m | 1.66 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.48 m | |
Citroen C3 ir lielāks. Citroen C3 ir par 1 cm garāks nekā Fiat Punto, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C3 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 305 litri | 297 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | 1080 litri | |
Citroen C3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem lielāks nekā Fiat Punto. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C3 (par 70 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.5 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`470 | 1`445 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Citroen C3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Fiat Punto nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Citroen C3, attiecīgi Citroen C3 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C3 ir
|
Fiat Punto ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|