Citroen C4 Picasso 2010 vs Ford S-Max 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 10.2 sekundes | |
Citroen C4 Picasso ir dinamiskāks braukšanā. Citroen C4 Picasso dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Ford S-Max, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Ford S-Max. Pateicoties lielākai jaudai Citroen C4 Picasso sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C4 Picasso ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C4 Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Ford S-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C4 Picasso var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C4 Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Ford S-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
860 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 530'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Peugeot 3008, Citroen C4, Peugeot 5008 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford S-Max varētu būt labāka izvēle. | |||
Ford S-Max 2006 2.0 dzinējs: Pirmajos ražošanas gados ražotajos dzinējos sadales vārpstu ķēde bieži izstiepās, tāpēc to nepieciešams savlaicīgi nomainīt, lai izvairītos no iespējamām problēmām. Degvielas sistēma ar ... Vairāk par Ford S-Max 2006 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.77 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.66 m | |
Citroen C4 Picasso ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Citroen C4 Picasso ir par 30 cm īsāks nekā Ford S-Max, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C4 Picasso ir par 2 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | nav datu | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 854 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 854 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 500 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2100 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.6 metri | |
Citroen C4 Picasso apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Ford S-Max. | |||
Pilna masa (kg): | 2`130 | 2`505 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Citroen C4 Picasso ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Ford S-Max, attiecīgi Citroen C4 Picasso varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 3800 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C4 Picasso ir
|
Ford S-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|