Citroen C4 Picasso 2010 vs Honda FR-V 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 10.1 sekundes | |
Citroen C4 Picasso ir dinamiskāks braukšanā. Citroen C4 Picasso dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Honda FR-V, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Pateicoties lielākai jaudai Citroen C4 Picasso sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 6.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C4 Picasso ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C4 Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Honda FR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C4 Picasso var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C4 Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Honda FR-V. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1070 km ārpus pilsētas | ||
860 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C4 Picasso ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 530'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen C4 Picasso dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Peugeot 3008, Citroen C4, Peugeot 5008 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda CR-V, Honda Civic, Honda Accord | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C4 Picasso varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen C4 Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.29 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.61 m | |
Citroen C4 Picasso ir lielāks. Citroen C4 Picasso ir par 19 cm garāks nekā Honda FR-V, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C4 Picasso ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 439 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1049 litri | |
Citroen C4 Picasso ir lielāka bagāžas ietilpība. Citroen C4 Picasso bagāžas nodalījuma tilpums ir par 61 litriem lielāks nekā Honda FR-V. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 10.5 metri | |
Citroen C4 Picasso apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Honda FR-V, tas nozīmē, ka ar Citroen C4 Picasso var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`130 | 2`130 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4200 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C4 Picasso ir
|
Honda FR-V ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|