Citroen C4 2008 vs Citroen C4 2004
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 147 NM | 147 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 11.9 sekundes | |
Citroen C4 2008 dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Citroen C4 2004, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Neskatoties uz mazāku jaudu Citroen C4 2008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 7.1 | |
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 15 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Citroen C4 2008 un Citroen C4 2004 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 314 litri | 320 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1083 litri | 1023 litri | |
Citroen C4 2008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 6 litriem mazāks nekā Citroen C4 2004. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C4 2008 (par 60 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 10.8 metri | |
Citroen C4 2008 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Citroen C4 2004, tas nozīmē, ka ar Citroen C4 2008 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`720 | 1`732 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C4 ir
|
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|