LatviešuEnglishEspañol

Citroen C4 2004 vs Volvo C30 2006

 
Citroen C4
2004 - 2007
Volvo C30
2006 - 2009
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Dīzelis1.6 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 92 ZS109 ZS
Griezes moments: 215 NM240 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 13.9 sekundes11.9 sekundes
Volvo C30 ir dinamiskāka braukšana.
Citroen C4 dzinēja jauda ir par 17 ZS mazāka nekā Volvo C30, savukārt griezes moments ir par 25 NM mazāks nekā Volvo C30. Mazākas jaudas dēļ Citroen C4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.74.9
Reālais degvielas patēriņš: 5.4 l/100km5.7 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C4 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Volvo C30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C4 var ietaupīt 30 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Volvo C30.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1270 km kombinētajā ciklā1120 km kombinētajā ciklā
1460 km ārpus pilsētas1300 km ārpus pilsētas
1110 km ar reālo patēriņu960 km ar reālo patēriņu
Citroen C4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Izmēri

Garums: 4.27 m4.25 m
Platums: 1.77 m1.78 m
Augstums: 1.46 m1.45 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Citroen C4 ir par 2 cm garāks nekā Volvo C30, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C4 ir par 1 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 320 litri251 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1023 litrinav datu
Citroen C4 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Citroen C4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 69 litriem lielāks nekā Volvo C30.
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri10.6 metri
Citroen C4 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Volvo C30.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`7771`780
Drošība:
Kvalitāte:
zema

zem vidējās
Volvo C30 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C4 nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Volvo C30, attiecīgi Volvo C30 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 20003000
Priekšrocības un trūkumi: Citroen C4 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Volvo C30 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]