Citroen C4 2005 vs BMW 1 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 204 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.4 sekundes | 7 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Citroen C4 dzinēja jauda ir par 94 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 160 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Citroen C4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.4 l/100km | 6.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C4 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C4 var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1270 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
1110 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen C4) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
BMW 1 sērija 2007 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no ... Vairāk par BMW 1 sērija 2007 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.42 m | |
Citroen C4 ir par 9 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C4 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 314 litri | 370 litri | |
BMW 1 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Citroen C4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 56 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.7 metri | |
Citroen C4 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`630 | 1`860 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C4 nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 5400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C4 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|