Citroen Nemo 2009 vs Dacia Lodgy 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 18 sekundes | 12.4 sekundes | |
Dacia Lodgy ir dinamiskāka braukšana. Citroen Nemo dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Dacia Lodgy, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Dacia Lodgy. Mazākas jaudas dēļ Citroen Nemo sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 4.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.4 l/100km | 5.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Lodgy ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Nemo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Dacia Lodgy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen Nemo var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Nemo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Dacia Lodgy. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1000 km kombinētajā ciklā | 1190 km kombinētajā ciklā | |
1180 km ārpus pilsētas | 1310 km ārpus pilsētas | ||
830 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Dacia Lodgy ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 2 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Lodgy varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen Nemo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Dacia Lodgy 2012 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Dacia Lodgy 2012 1.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.96 m | 4.50 m | |
Platums: | 2.02 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.72 m | 1.68 m | |
Citroen Nemo ir par 54 cm īsāks nekā Dacia Lodgy, par 27 cm platāks, savukārt augstumā Citroen Nemo ir par 4 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | nav datu | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | 827 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 827 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 360 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 11.1 metri | |
Citroen Nemo apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem mazāks nekā Dacia Lodgy, tas nozīmē, ka ar Citroen Nemo var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`700 | 1`870 | |
Drošība: | |||
Dacia Lodgy ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. | |||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 2400 | 6600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Nemo ir
|
Dacia Lodgy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|