Citroen Nemo 2009 vs Toyota Verso 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Dīzelis | 1.3 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Citroen Nemo) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Toyota Verso) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 99 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 125 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 18 sekundes | 13.3 sekundes | |
Toyota Verso ir dinamiskāka braukšana. Citroen Nemo dzinēja jauda ir par 31 ZS mazāka nekā Toyota Verso, taču griezes moments ir par 35 NM lielāks nekā Toyota Verso. Mazākas jaudas dēļ Citroen Nemo sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.4 l/100km | 6.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen Nemo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Nemo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Toyota Verso, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen Nemo var ietaupīt 135 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Nemo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Toyota Verso. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1000 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1180 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
830 km ar reālo patēriņu | 670 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen Nemo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen Nemo dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 2 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Auris, Toyota Yaris, Toyota iQ | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Verso varētu būt labāka izvēle. | |||
Toyota Verso 2010 1.3 dzinējs: Šis dzinējs ir pazīstams ar savu uzticamību, taču ar lielāku nobraukumu parādās vairākas bieži sastopamas problēmas. Īpašnieki ziņo par nelielu eļļas patēriņu, kas ar laiku pieaug. ... Vairāk par Toyota Verso 2010 1.3 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.96 m | 3.99 m | |
Platums: | 2.02 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.72 m | 1.60 m | |
Citroen Nemo ir par 3 cm īsāks nekā Toyota Verso, par 32 cm platāks, savukārt augstumā Citroen Nemo ir par 13 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | 430 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 623 litri | |
Toyota Verso ir vairāk vietas bagāžai. Citroen Nemo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 70 litriem mazāks nekā Toyota Verso. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.8 metri | |
Citroen Nemo apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Toyota Verso, tas nozīmē, ka ar Citroen Nemo var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`700 | 1`515 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2400 | 7000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Nemo ir
|
Toyota Verso ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|