LatviešuEnglishEspañol

Citroen Nemo 2009 vs Toyota Verso 2010

 
Citroen Nemo
2009 - 2015
Toyota Verso
2010 - 2015
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.4 Dīzelis1.3 Benzīns
Dīzeļdzinēji (Citroen Nemo) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Toyota Verso) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?"
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 68 ZS99 ZS
Griezes moments: 160 NM125 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 18 sekundes13.3 sekundes
Toyota Verso ir dinamiskāka braukšana.
Citroen Nemo dzinēja jauda ir par 31 ZS mazāka nekā Toyota Verso, taču griezes moments ir par 35 NM lielāks nekā Toyota Verso. Mazākas jaudas dēļ Citroen Nemo sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.7 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.55.4
Reālais degvielas patēriņš: 5.4 l/100km6.2 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Citroen Nemo ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Nemo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Toyota Verso, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen Nemo var ietaupīt 135 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Nemo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Toyota Verso.
Degvielas bākas tilpums: 45 litri42 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1000 km kombinētajā ciklā770 km kombinētajā ciklā
1180 km ārpus pilsētas870 km ārpus pilsētas
830 km ar reālo patēriņu670 km ar reālo patēriņu
Citroen Nemo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km280'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen Nemo dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 2 gadi17 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Auris, Toyota Yaris, Toyota iQ
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Verso varētu būt labāka izvēle.
Toyota Verso 2010 1.3 dzinējs: Šis dzinējs ir pazīstams ar savu uzticamību, taču ar lielāku nobraukumu parādās vairākas bieži sastopamas problēmas. Īpašnieki ziņo par nelielu eļļas patēriņu, kas ar laiku pieaug. ...  Vairāk par Toyota Verso 2010 1.3 dzinējs 

Izmēri

Garums: 3.96 m3.99 m
Platums: 2.02 m1.70 m
Augstums: 1.72 m1.60 m
Citroen Nemo ir par 3 cm īsāks nekā Toyota Verso, par 32 cm platāks, savukārt augstumā Citroen Nemo ir par 13 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 360 litri430 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu623 litri
Toyota Verso ir vairāk vietas bagāžai.
Citroen Nemo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 70 litriem mazāks nekā Toyota Verso.
Apgriešanās diametrs: 10 metri10.8 metri
Citroen Nemo apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Toyota Verso, tas nozīmē, ka ar Citroen Nemo var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`7001`515
Drošība: nav datu
Kvalitāte: nav datu
virs vidējās
Vidējā cena (€): 24007000
Priekšrocības un trūkumi: Citroen Nemo ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • labāka manevrētspēja
  • zemāka cena
Toyota Verso ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]